Українська Попелюшка: від офіціантки до «Dolce & Gabbana»
«Я з дуже бідної сім’ї, – розповідає Аліна Байкова. – Після школи пішла працювати офіціанткою: 24 години працюєш – 48 відпочиваєш, зарплата – 10 євро в місяць. Звичайно, я хотіла вчитися, але платити за навчання грошей не було, а на бюджетне я не вступила». Історія з початком в стилі казки про Попелюшку. Ну а далі щасливий випадок змінив життя дівчини.
Вже у 2011 році Аліна брала участь в тижнях моди по всьому світу: Нью-Йорк, Лондон, Мілан, Париж. Роботи ставало все більше, «траплялося по два перельоти в день», і Аліна вирішила переїхати в Нью-Йорк, де і живе останні чотири роки.
А недавно українка знялась у рекламній кампанії капсульної колекції відомого бренду «Dolce & Gabbana». На світлинах дівчата й хлопці позують у сукнях із флористичними та тваринними орнаментами, барвистих костюмах та купальниках. Натхненням для дизайнерів став екзотичний французький острів Сен-Бартелем. Видно, що наша Аліна стала однією із центральних моделей кампанії, оскільки із нею зробили серію індивідуальних фото. Стилістикою фотосесії займалась Анна Делло Руссо. Світлини вийшли дуже яскравими, кольоровими та модними.
Підготувала Анна Пащук
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися