2,4 млн українців отримують сповіщення від Укрпошти через Viber
З лютого 2017 року Укрпошта інформує клієнтів про надходження поштових відправлень та грошових переказів через мобільний додаток Viber.
Від початку співпраці з Viber 2,4 млн українців отримали сповіщення від Укрпошти про надходження відправлень чи переказів на їхню адресу, а кількість отримувачів зросла майже в 4 рази.
«З лютого цього року Укрпошта використовує Viber для інформування клієнтів про відправлення, які можна забирати з відділення. Так, за 8 місяців роботи з сервісом, ми надіслали 6,5 млн повідомлень про надходження посилок, а в загальній масі електронних сповіщень компанії майже 40% займає комунікація через Viber», – зазначила директор департаменту розвитку мережі та клієнтської підтримки Валентина Дудко.
Клієнти, які не мають додатку Viber на смартфоні, отримують СМС-повідомлення від Укрпошти. Загалом за місяць Укрпошта надсилає до 1,5 млн коротких текстових повідомлення своїм клієнтам.
«В Україні мобільний додаток Viber − популярний месенджер для спілкування, аудиторія якого вже сягає понад 20 млн користувачів. «Укрпошта» прийняла стратегічно важливе рішення, почавши сповіщення клієнтів через Viber. Завдяки комунікації з мільйонами українців на зручному для них майданчику, компанія покращила власний сервіс. З допомогою Viber бізнес може більш ефективно взаємодіяти з клієнтами», − прокоментувала Яна Рожкова, PR-директор Viber в СНД.
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися