У Google охарактеризували портрет українського користувача YouTube
22 липня 2016 року представлено результати дослідження профілю користувачів YouTube – YouTube Audience Profiling Study 2016.
В даному дослідженні спробували з’ясувати основні тенденції в користуванні сервісом українськими користувачами, і як відрізняється споживання контенту на телебаченні та YouTube.
YouTube сьогодні є найпопулярнішим відео-хостингом в світі: щорічно час переглядів зростає на 50%, і вже половина переглядів припадає на мобільні пристрої. YouTube налічує 1 мільярд відвідувачів в місяць, а кожну хвилину завантажується 400 годин відео. В Україні перше відео було завантажено в 2005 році, а офіційно YouTube запущений в кінці 2012 року. Темпи зростання YouTube в Україні навіть вищі загальносвітових – так час перегляду відео збільшується на 70% з року в рік.
За даними дослідження 83% українських інтернет-користувачів відвідують YouTube мінімум 1 раз на місяць, а 55% з них – щодня. Використання YouTube щодня стало практично правилом у молодого покоління – так 70% інтернет-користувачів у віці від 16 до 24 років дивляться відео на YouTube щодня.
Зростає і число переглядів відео з мобільних пристроїв – 49% українських YouTube-користувачів підключаються до сервісу через свої смартфони.
Найчастіше українські користувачі YouTube дивляться відео вдома – 96%, 18% – в офісі, школі або іншому навчальному закладі, а 20% – в дорозі або іншому місці поза домом. Дослідження показало, що більше половини користувачів YouTube (59%) дивляться відео на сервісі ввечері або перед сном.
Мотивація: YouTube і дозвілля
За даними дослідження, основними мотивами для використання YouTube українці назвали бажання відпочити і втекти від щоденної рутини – 37%, друга за популярністю причина – бажання розважитися або ж знайти натхнення – 36%. Також велике число користувачів, які дивляться відео, пов’язані з хобі або інтересами – 36%.
Дослідження показало зростаючу роль YouTube в отриманні інформації і освіті – так 52% українських користувачів дивляться відео на сервісі, щоб отримати інформацію, 47% – щоб дізнатися щось нове, а 29% – щоб знайти інформацію, яка допоможе у вирішенні того чи іншого завдання.
Телевізор vs. YouTube: Особливості споживання контенту
26% українських користувачів YouTube у віці від 25 до 44 років повідомили, що вони дивляться YouTube частіше, ніж телебачення. А 31% користувачів YouTube говорять, що вони стали дивитися телевізор рідше, з тих пір як почали користуватися YouTube. У той же час, мотиви для перегляду відео на ТБ і на YouTube схожі – це відпочинок і розвага або пошук натхнення.
Однак у порівнянні з телебаченням залучення користувачів в різні типи контенту на YouTube вище. Так, 56% українців заходять на YouTube, щоб поділитися контентом; а 57% українських користувачів підписуються на цікаві для них YouTube-канали. Дослідження також показало, що серед YouTube користувачів, які нещодавно зробили ту чи іншу покупку, 57% перед цим дивилися відео на YouTube, яке допомогло в прийнятті рішення.
Найпопулярнішими жанрами YouTube-відео українські користувачі назвали музику, гумор, відео з серії “зроби сам”, кулінарні рецепти, новини і ТВ-шоу.
Мета дослідження YouTube Audience Profiling Study 2016 з’ясувати рівень знань, як використовується і сприймається YouTube користувачами різних країн, а також його роль в пошуку інформації та дозвіллі. Розмір вибірки по Україні – +1251 респондент у віці 16+.
Про Alphabet Inc.
Ларрі Пейдж і Сергій Брін заснували компанію Google у вересні 1998 року. Сьогодні в компанії працює понад 50 000 співробітників по всьому світу, і Google пропонує широкий спектр продуктів і платформ, таких як Пошук, Карти, AdWords, Gmail, Android, Chrome і YouTube. У жовтні 2015 компанія Google увійшла до складу холдингової компанії Alphabet. Більш детальну інформацію про місію Alphabet можна отримати тут.
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися