«Все і кожен може приєднатися до зростаючим рядам армії Balmain. Ви лише повинні розділяти наш сміливий дух пригод, як наші нові віртуальні ікони – Марго, Шуду і Чжи – які відображають красу, рок-стиль і впевнену силу », – написано на офіційному сайті будинку моди.
Одяг стилізовані студією CLO Virtual Fashion, яка робить реалістичні 3D-симуляції. Гіперреальну digital-моделі були створені фотографом Кемероном-Джеймсом Вілсоном. Він створив Шуду ще в 2013. Вона стала відома як перша в світі віртуальна супермодель, у неї 140 000 передплатників, вона вже взяла участь в кампанії для Fenty Beauty, а також у фотосесіях для Women’s Wear Daily і Cosmopolitan.
Цифрові моделі вже набрали перше фанатів. Ліл Мікела – персонаж з арт-проекту Тревора МакФедріса і Сари Деку. У неї 1,4 млн. Передплатників в Instagram. Мікела помітно впливає на світ високої моди, бере участь в благодійних кампаніях і привертає увагу до соціальних проблем.
Олів’є Рустам прагне об’єднати цифровий прогрес і світ моди.
«Нам потрібно змінюватися. Потрібно розширювати межі. Нам потрібно говорити з молодим поколінням. Потрібно зробити моду актуальною », – говорив він в минулому році New York Times.
У цьому році він створив «My City of Lights» – проект, який повинен допомогти зрозуміти його творчий процес. У промо-ролику для Balmain Олів’є говорить, що хоче «подолати розрив між модою і технологіями».