З лютого 2017 року Укрпошта інформує клієнтів про надходження поштових відправлень та грошових переказів через мобільний додаток Viber.
«З лютого цього року Укрпошта використовує Viber для інформування клієнтів про відправлення, які можна забирати з відділення. Так, за 8 місяців роботи з сервісом, ми надіслали 6,5 млн повідомлень про надходження посилок, а в загальній масі електронних сповіщень компанії майже 40% займає комунікація через Viber», – зазначила директор департаменту розвитку мережі та клієнтської підтримки Валентина Дудко.
Клієнти, які не мають додатку Viber на смартфоні, отримують СМС-повідомлення від Укрпошти. Загалом за місяць Укрпошта надсилає до 1,5 млн коротких текстових повідомлення своїм клієнтам.
«В Україні мобільний додаток Viber − популярний месенджер для спілкування, аудиторія якого вже сягає понад 20 млн користувачів. «Укрпошта» прийняла стратегічно важливе рішення, почавши сповіщення клієнтів через Viber. Завдяки комунікації з мільйонами українців на зручному для них майданчику, компанія покращила власний сервіс. З допомогою Viber бізнес може більш ефективно взаємодіяти з клієнтами», − прокоментувала Яна Рожкова, PR-директор Viber в СНД.