Ужгородська команда програмістів розробила інтерактивні вітрини для магазинів. ВІДЕО
Проект являє собою великий екран-вітрину, яким можна керувати дистанційно за допомогою простих рухів руками. Перша пілотна версія проекту в Україні була нещодавно розміщена в магазині “Pierre Cardin” в торговому центрі “Luxor Plaza” (м. Ужгород).
Представники команди стверджують, що головною ідеєю проекту є простота використання та керування. Все, що необхідно для налаштування надсучасного інтерактивного продукту – наявність декількох презентабельних фотографій або відео. Керування вітриною відбувається інтуїтивно зрозумілими рухами, а дизайн можна адаптувати під стиль будь-якого бренду. Встановити все необхідне обладнання може компанія, у якої є досвід монтажу відео-реклами.
Вартість такого проекту для магазину може обійтися від 1 500 до 4 000 дол. США, в залежності від типу та якості обладнання, оскільки більшу частину витрат складає саме обладнання – великий монітор або проектор та плівка зворотної проекції.
Раніше демоверсія інтерактивної вітрини була розміщена в магазині стильного одягу “Herrenschatz” в Німеччині. Варто зазначити, що MWall – це німецько-український проект, де двоє ужгородців є співзасновниками.
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися